Zwroty i reklamacje

 

REKLAMACJA

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
MYMOTO Polska Sp. z o.o.
ul. Opolska 18
31-323 Kraków
tel. 513 445 789

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas wytłumaczymy i przeprowadzimy Cię przez procedurę reklamacyjną w naszym Sklepie.

 

ZWROT/ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

MYMOTO Polska Sp. z o.o.
ul. Opolska 18
31-323 Kraków
tel. 513 445 789

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Pamiętaj! Koszty odesłania zwracanego towaru pokrywa klient.

 

Masz jakieś pytania?
Zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl